http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 706
بازدید ماه : 690
بازدید کل : 61992
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

خون شهدا را آن فــ ــــ ــاحـــ ــ شــ ــــ ــــه خیابانی پایمال نمی کند! خون شهدا را آن تارک الصلات پایمال نمی کنن

خون شهدا را آن روزه خور پایمال نمی کند!! خون شهدا را مو و لباس آن جوان پایمال نمی کند

 

خون شهدا را روسری افتاده آن دخترک پایمال نمیکند..

خون شهدا را حاجی هایی پایمال میکنند که مکه رفتن شان از انگشتان دست فراتر رفته است، اما ناموسشان محتاج لقمه نان شب شان هستند!

آنانی که صداقت را فقط به دوش میکشند اما همچون نقل و نبــــــات دروغ می گویند!! کسانی که در حق این ملت جفا کرده اند آنانی که میلیارد میلیارد به جیب می زنند و بودجه ای برای کار من و توی جوان نیست!

خون شهدا را ریاکارانی پایمال می کنند که از شریعت و اسلام و شهدا فقط حرافی های معمول را یاد گرفته اند!! آنانی که کارشان با پارتی بازی سه سوته به انجام می رسد و من و تو سال هـــــــــا با دهان بسته فقـــــــط صبر !

 

  دلم گرفته رفیق!

روز جوان گذشت ، ولی کسی نپرسید

جوان دردت چیست؟!

میدونی؟

نسل ما غلط میکنه در آینده بگه

جوانی کجایی که یادت بخیـــــــــــر !!!

پر از بغضم رفیق!

افسوس بیش ازین مجاز به گفتن نیستم..

 



نظرات شما عزیزان:

منتقد
ساعت21:02---20 مرداد 1393

من دعایم این است:
در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن
آرام قدم برداری برای زندگی کردن
.
جَوون.. روز جَوون مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،